Máte v plánu změnu zaměstnání? Máme pro vás na léto seriál o tom, jak si vybudovat osobní značku a podpořit tím svůj úspěch na trhu práce. Informace pro Vás připravil tým projektu Zlatá práce, který je jednou z činností Nadace Krása pomoci. Poskytuje podporu lidem nad 50 let na trhu práce, a to jak formou bezplatného poradenství, tak případným propojením se zaměstnavatelem.
Cílovou skupinu máte definovanou. Kudy se k ní chcete dostat, to už víte? Ne?
Další výzvou jsou právě cesty/ kanály, kudy se vaše osobní značka dostane k vašemu vysněnému publiku.
Kde se vaše cílovka vyskytuje?
- Na LinkedIn?
- Na Facebooku?
- Na oborovém webu?
- Odebírají specifický časopis?
- Chodí na konference
- Nechodí nikam? Musím vyrazit do terénu za nimi
Vyberte místa a aktivity, kde je můžete oslovit co nejvíce a co nejefektivněji.
Je jedno, zda si budete značku budovat jen na LinkedIn nebo si vytvoříte mix různých kanálů. Hlavní je mít jasno.
Už víte CO, KDY, KDO a teď je čas na KDE. Směle do toho!