OSOBNÍ ZNAČKA: Jak se dostat k cílové skupině
Profilovka
29. 07. 2024.

Máte v plánu změnu zaměstnání? Máme pro vás na léto seriál o tom, jak si vybudovat osobní značku a podpořit tím svůj úspěch na trhu práce. Informace pro Vás připravil tým projektu Zlatá práce, který je jednou z činností Nadace Krása pomoci. Poskytuje podporu lidem nad 50 let na trhu práce, a to jak formou bezplatného poradenství, tak případným propojením se zaměstnavatelem.

Cílovou skupinu máte definovanou. Kudy se k ní chcete dostat, to už víte? Ne?

Další výzvou jsou právě cesty/ kanály, kudy se vaše osobní značka dostane k vašemu vysněnému publiku.

Kde se vaše cílovka vyskytuje?

  • Na LinkedIn?
  • Na Facebooku?
  • Na oborovém webu?
  • Odebírají specifický časopis?
  • Chodí na konference
  • Nechodí nikam? Musím vyrazit do terénu za nimi 

Vyberte místa a aktivity, kde je můžete oslovit co nejvíce a co nejefektivněji.

Je jedno, zda si budete značku budovat jen na LinkedIn nebo si vytvoříte mix různých kanálů. Hlavní je mít jasno.

Už víte CO, KDY, KDO a teď je čas na KDE. Směle do toho!

Nejčtenější
1
Post image
2
Post image
3
Post image