Máte v plánu změnu zaměstnání? Máme pro vás na léto seriál o tom, jak si vybudovat osobní značku a podpořit tím svůj úspěch na trhu práce. Informace pro Vás připravil tým projektu Zlatá práce, který je jednou z činností Nadace Krása pomoci. Poskytuje podporu lidem nad 50 let na trhu práce, a to jak formou bezplatného poradenství, tak případným propojením se zaměstnavatelem.
Minule jsme si nastavili, co a kdy chcete udělat. Ale víte pro koho? Kdo je pro vás důležitý?
Mohou to být zákazníci, budoucí zaměstnanci, odborná veřejnost. Tohle je velmi důležité. Je fajn, když svými informacemi a příspěvky oslovíte svoje kolegy nebo kamarády, se kterými chodíte na pivo.
Ale jsou to ti, kteří vám mají něco přinést? Jsou to ti, které potřebujete oslovit?
Zamyslete se nad tím:
- Kdo to je
- Co mu chcete nabídnout
- Co chce slyšet a vidět
- Jak se k němu dostat
Už víte? Popis cílové skupiny si přidejte k cílům a harmonogramu budování vaší osobní značky. Pokračování příště.