OSOBNÍ ZNAČKA: Cílová skupina a obsah

Profilovka
22. 07. 2024

Máte v plánu změnu zaměstnání? Máme pro vás na léto seriál o tom, jak si vybudovat osobní značku a podpořit tím svůj úspěch na trhu práce. Informace pro Vás připravil tým projektu Zlatá práce, který je jednou z činností Nadace Krása pomoci. Poskytuje podporu lidem nad 50 let na trhu práce, a to jak formou bezplatného poradenství, tak případným propojením se zaměstnavatelem.

Minule jsme si nastavili, co a kdy chcete udělat. Ale víte pro koho? Kdo je pro vás důležitý?

Mohou to být zákazníci, budoucí zaměstnanci, odborná veřejnost. Tohle je velmi důležité. Je fajn, když svými informacemi a příspěvky oslovíte svoje kolegy nebo kamarády, se kterými chodíte na pivo.

Ale jsou to ti, kteří vám mají něco přinést? Jsou to ti, které potřebujete oslovit?

Zamyslete se nad tím:

  • Kdo to je
  • Co mu chcete nabídnout
  • Co chce slyšet a vidět
  • Jak se k němu dostat

Už víte? Popis cílové skupiny si přidejte k cílům a harmonogramu budování vaší osobní značky. Pokračování příště.

Chcete přispět do diskuze? Stačí se jen přihlásit.

Nejčtenější
1
Post image
2
Post image
3
Post image